• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

עבודות גובה בסנפלינג – המדריך השלם

עבודות גבוה בסנפלינג הן עבודות המבוצעות באמצעות גלישה על חבלים ואמורות להתבצע אך ורק במסגרת מבנים והנדסה וללא גישה מסכנת לאנשים לאחרים. שיטת הסנפלינג זו בעצם השיטה שהחליפה את שיטת הפיגומים הישנה ונכון להיום משמשת לא מעט קבלים ומהנדסים שמטרתם עבודה בטוחה ובעיקר נכונה בסביבת עבודה עם סיכון גבוה. בכדי להבין מדוע לא מעט בעלי מקצוע כבר עברו לשיטה זו, הנה כמה יתרונות אודות השיטה שהפכה את זה קצר, יעיל ובעיקר בטוח. 

שיטת סנפלינג – כל היתרונות תחת קורת גג אחת 

מבין כל השיטות, הסתייעות בשיטת עבודות גובה בסנפלינג מעניקה כאן עבודה נקייה ובטוחה וזאת הסיבה מדוע היא משאירה את עבודת הפיגומים מאחור. כאמור, הנה לפניכם שיטה שלא מהווה סכנה הן למבצעים אותה והן לעוברי אורח. נכון להיום, יותר ויותר קבלנים ועוסקים במלאכה מיישמים את השיטה הזו בבניינים חדשים ואף בניינים שנדרש לשקם אותם כגון משרדים, בתים או בנייני מגורים. מבין כל היתרונות , ניתן להעיד כי שיטה זו הפכה יעילה ובטוחה ביותר גם בשל היכולת שלא להפסיק פעילות בימים של מזג אוויר סוער או חם מדי. כאמור, לאף אחד לא נשקפת סכנה וכך אפשר להמשיך את העבודה בבטחה עד לקבלת תוצר/ גימור מושלם. 

עבודות סנפלינג – עובדות שמדברות בעד עצמן 

  • הידעתם? הסיבות העיקריות לבחירת עבודות גובה בסנפלינג הן בעיקר נוכח התחזוקה הפשוטה, תיקון מהיר של פגמים וגישה  אופטימלית למקומות המסוכנים ביותר וללא מגבלה של גובה. 
  • בעת בחירת גישת עבודה זו, ניתן להשיג את רמת היעילות הגבוהה ביותר וכך להשאיר את השיטה הישנה (פיגומים/ סולם) הרבה מאחור. בעת השימוש בשירותים הנ"ל מתקבלת תוצאה בעלות סבירה, איכותית ובזמן הקצר ביותר. כמו כן, שיטה זו מהווה פתרון גם לפתרונות איטום ,סדקים במבנים, חיפוי/ איטום חיצוני של קירות, חיזוק אבנים והשבת החיות באמצעות צביעת המבנה. 
  • בנוסף, ניתן להשיג באמצעות עבודות אלו שירותי  ניקיון של המבנה הפנימי והחיצוני לרבות חלונות, התקנת שלטים וכן הרחקת יונים ממבנים. 

איך מוצאים חברה לעבודות בגובה? 

בכדי למצוא חברה בעלת בקיאות בתחום עבודות גובה בסנפלינג יהיה עליכם לוודא כי היא קשורה ברשויות התמ"ת וכן מכון התקנים. זה חשוב, כי כך אתם למעשה מקבלים תעודת אחריות על פעולות שבחלקן המטרה היא לשמור על הסביבה ועל הסובבים בה. בהגיעכם לגוף העוסק בתחום, חשוב ביותר לבקש אסמכתאות אודות הכשרות מקצועיות, ציוד עם תקן אירופאי וישראלי וביטוח לעסוק בתחום. 

אמפייר מבצעים עבורכם את מגוון העבודות עם אחריות, תווי התקן המחמירים יותר והכול בצמידות למכון התקנים הישראלי והאירופאי. לרמת הביצועים הטובה ביותר, פנו עוד היום אלינו ואנו נסלול לכם את הדרך הבטוחה להשגת יעילות ובטיחות בסביבתכם.  

בקרו באתר הבית שלנו ואפשרו לנו לעשות עבורכם את העבודה הקשה. 

ליצירת קשר מהירה