• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

איטום קירות פנים

עובש בקיר כתוצאה מרטיבות

למה חשוב לאטום את הקירות הפנימיים בבית

לא פעם ולא פעמיים ראינו את הנזקים שהטבע יכול להשאיר אחריו. קטנים כגדולים, ישנן תופעות שלא נראה ולא נרגיש בהן עד שלא יהיה מאוחר מדי. כאשר מדובר בקירות הבית שלכם, האם אתם באמת יודעים מה מתחולל בחיץ שבין קירות הפנים לקירות החיצוניים?

כשניתן לאטום את קירות הבית מבחוץ, למה זה כל כך חשוב לאטום את קירות הבית מבפנים?

משמר אנרגיה

אחד הדברים היעילים ביותר כאשר מדברים על איטום קירות פנים זה העובדה כי לקירות יש יד בשמירה על חום החדר. כאשר הקירות הפנימיים של הבית נאטמים, הדבר מעניק בריחה קטנה יותר של החום, דבר שיכול להועיל לכם בימי החורף הקרים כשהחימום דולק בזמן שהותכם בבית. זה דבר ידוע שהחשמל יקר בימי החורף והקיץ הקיצוניים שבמדינתנו ולכן זוהי שיטה נהדרת לחסוך בכסף ובאנרגיה.

השקעה שמחזירה את עצמה

למזלכם, את האיטום של קירות הבית שלכם תצטרכו לעשות פעם אחת וזהו. כך שגם אם לא תכננתם להוציא סכום כסף כזה, תוכלו להיווכח כי ההשקעה תחזיר את עצמה במהרה. זאת בעקבות החיסכון שהוא מביא לכם בחשמל, בחימום ובקירור ובעקבות העובדה כי הוא יחסוך לכם בשימוש במזגנים ובמחממים שונים כמו מפזרי חום ותנורים חשמליים. מעבר לכך, לא תתקלו ברטיבויות בקיר, דבר שיגרום לכך שלא תצטרכו בעלי מקצוע בשעת צרה.

עמיד במים

אם עד כה דיברנו על חיסכון משמעותי בחום, בחשמל ובכסף שלכם, הרי שעוד יתרון משמעותי לאיטום קירות הפנים הוא העובדה שאתם באמת לא תצטרכו להיתקל יותר ברטיבות בקיר שלכם. רטיבויות יכולות להעיד על מספר בעיות בין אם בגג שלכם או בקיר החיצוני שלכם, דבר שהוביל לרטיבות בקיר הפנימי שלכם. טיפול בקיר רטוב המתחיל לייצר טחב יכול לקחת לכם הרבה זמן והרבה כסף, על לא עוול בכפכם.

מבטל עובש

אם כבר אטמתם את הקירות החיצוניים של הבית שלכם והחלטתם לאטום את הקירות הפנימיים, דעו כי אתם רק מבטיחים לעצמכם הגנה מושלמת מעובש מתחבא. עובש, אולי רק נראה מגעיל, אך עלול להיות מסוכן אם לא מטפלים לו ומסלקים אותו מהאזור בו אתם חיים. עובש יכול להוביל לבעיה בריאותית כאשר אתם נושמים את הנבגים של העובש. באטימת הקירות, תעניקו אוויר יבש וטוב בחיץ שבין קירות הפנים לקירות החוץ, דבר שיבטיח לכם בריאות, לכם ולמשפחתכם.

לסיכום, איטום קירות פנים הבית שלכם, יכול לחסוך לכם מבחינה כלכלית, יכול להועיל לכם מבחינה בריאותית ומונע בריחה של חום מחלל החדר. היתרונות לאיטום הקירות הם רבים אך בחרנו לכם את היתרונות הטובים ביותר, אלה ששיכנעו אותנו ובוודאות ישכנעו גם אתכם. כאשר אתם דואגים למשפחה שלכם וכמו שאמרנו בפסקה הראשונה, יש סכנות שאנחנו לא רואים, איטום קירות פנים יכול לעזור לכם למנוע אותן.

ליצירת קשר מהירה