• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

איטום מרפסות מרוצפות

איטום מרפסות מרוצפים

לקחתם בחשבון את איטום המרצפות והמרפסות שלכם?

בין אם אתם משפצים את הבית שלכם ובוחרים ריצוף חדש ובין אם אתם מקימים בית חדש לגמרי מאפס, בחירת המרצפות צריכה להיות נקודה חשובה למחשבה. אמנם בראש ובראשונה תחשבו על המרצפות בנראותן וכיצד הן יכולות לשרת את נראות הבית, אך איטום המרצפות חייב להיות בראש מעינכם גם כן.

אז למה בעצם, חשוב שתאטמו את מרצפות הבית והמרפסת שלכם?

ניקיון קל

בואו נודה בזה, לכולנו מתישהו בחיים נשפך משהו על הריצפה. כאשר מדובר במים, אין זה בעיה. סמרטוט אחד יכול לטפל לכם בעיה. אך כשנשפכים על הריצפה פריטים כמו ביצים או רוטב עם שמן, ניקיון הריצפה יכול לקחת לכם הרבה יותר זמן, וגם לאחר שניקיתם עדיין תוכלו להרגיש את השומניות בכפות הרגליים. איטום מרצפות ומרפסות יכול להעניק לכם ניקיון קל ויעיל הרבה יותר כאשר האטימה עצמה דוחה את שנשפך ותורמת לכם לניקיון.

הגנה מפני מזג האוויר

אחד הדברים המהנים כאשר גרים במישור החוף זה האפשרות לקום בבוקר ולראות את הים. אך אם ניתן לראות את הים, מכאן שמלח ולחות הים מגיעים עד אליכם. אוויר הים יכול לזרוע הרס למרצפות שלכם בטווח הארוך ומבלי שתרגישו. כאשר אתם אוטמים את מרצפות המרפסת שלכם אתם מספקים לאותן מרצפות הגנה מפני עובש ופגיעה פוטנציאלית אחרת הנגרמת על ידי חשיפה מתמשכת ללחות.

מניעה של לחות מצטברת

עבור חדרים כמו חדרי אמבטיה, קיימת אפשרות תמידית להצטברות של לחות. ריצוף עמיד למים היא הדרך היחידה והבטוחה ביותר להבטיח מניעה מלאה של עובש וטחב. למעשה, איטום מרצפות מתמודד מול מקלחות מהבילות אדים ומונע את הצטברותם, כיורים המתיזים על הריצפה, מונע דליפות ומגן מפני נזקי המים הרבים הקיימים ומתקיימים יום יום בבתים רבים עקב שימוש וצריכה רבים.

מגן מפני תאונות קטנות

אם אתם חיים עם ילדים ו/או יש לכם חיות מחמד, מן הסתם אתם יודעים שתאונות יכולות לקרות. בזמן שמים הם לא דבר נורא שנשפך על הריצפה, המים הם לא הדבר היחיד שיכול להגיע מילדים או מחיות מחמד. אם הכלב שלכם לא מאומן למשל, לעשות את צרכיו בחוץ, איטום המרצפות יכול להעניק לכם את השקט מריחות לא נעימים שיכולים להישאר על ריצפת הבית. אם לילד שלכם נשפך החלב על הריצפה, עם מרצפות אטומות לא צריך להיות לכם החשש שחומציות החלב תישאר על הריצפה ותעניק ריח רע.

כמו שבטח הבנתם, איטום מרצפות הבית והמרפסת שלכם הוא דבר חיוני לכל בית. כאשר קירות הבית וגג הבית ניתנים לאיטום, אין סיבה שלא תאטמו גם את ריצפת הבית, אשר יכולה גם היא לספוג את הרטיבות הנגרמת מכל חדר אמבטיה ביום יום, ומבלי שתשימו לב לגדל עובש שיכול לסכן את בריאותכם.

ליצירת קשר מהירה