• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

שטיפת מבנה בלחץ מים

שטיפת מבנה בלחץ מים

היתרונות בשטיפת הבניין שלכם בלחץ מים

שמירת הניקיון של הבניין שלכם עלולה להיות דבר קשה. יש לכם מגוון גורמים הפועלים נגדכם כמו זיהומים, ציפורים, טחב, מסטיקים, שומן ועפר. כל אלה, יכולים להפוך את נראות הבניין שלכם למלוכלכת בן רגע.

אם קצתם בנראות הבניין שלכם, ואתם ממש רוצים להיפטר מהכתמים המכוערים הללו, שטיפת מבנה בעזרת לחץ מים יכולה להיות הפתרון האולטימטיבי עבורכם. קיימים סוגים שונים של לחץ מים כאשר אחד מהם יתאים לבניין שלכם בצורה מדויקת. אז איך שטיפה בלחץ מים יכולה לעזור לבניין שלכם? ממש כך-

שיפור נראות המדרכה של הבניין

בין אם אתם מחפשים למכור את הנכס, בין אם אתם מחפשים לרענן אותו, שיפור נראות המדרכה שהיא למעשה הגישה אל הבניין, היא תמיד רעיון טוב. כאשר באופן קבוע מגיע צוות המוכשר לעבוד עם לחץ מים עובר על מדרכת הבניין שלכם, הדבר לא רק משאיר את המדרכה נקייה, אלא גם שומר על טיבה ועל טיב הנכס שלכם. בין היתר, בניין נקי תמיד מושך אליו יותר אנשים. כך שאם אתם מנהלים בניין עסקים, הדבר יעשה לא רק לכם טוב אלא גם לעסקים הנמצאים בבניין.

מונע תיקונים

לכלוך מציפורים, הצטברות של עובש והצטברות עפר לא רק שמלכלכים את הבניין אלא גם יכולים להזיק לו בטווח הארוך, כמו לגרום לריקבון. חומרי בניין מסוימים כמו לבנים למשל, עלולים להתדרדר עם הזמן כאשר לא מטפלים בהם כראוי. שטיפ בלחץ מים באופן קבוע של הקירות החיצוניים של הבניין שלכם, קירות, הגג והמרזבים, יכולים לעזור לכם לחסוך כסף על תיקונים ובעיות תחזוקה עם השנים בצורה משמעותית.

לדוגמא, גללי ציפורים הם דבר חומצי מאוד שיכול להחליש את הגג שלכם או את מערכות הביוב של הבניין שלכם דבר שיכול להוביל להתמוטטות הגג. ניקוי חוזר בלחץ מים יכול למנוע הצטברויות כאלו ולהפחית את הסיכון של נזק מבני.

כל מה שקשור לבניין

כאשר עובדים עם לחץ מים, ניתן למעשה לנקות כל מבנה הקשור לבניין. מה זאת אומרת קשור לבניין? הקשור לשימוש חוזר ונשנה של דיירי הבניין. כמו חדר האשפה, החצר, שביל הגישה וכן הלאה. ניקיון באופן קבוע של חדר האשפה יכול לאפשר גישה נעימה לחדר שאף פעם לא נעים להיכנס אליו. חדר אשפה לרוב מלוכלך ומטונף בכל כתם אפשרי כאשר הכתמים הם למעשה האשפה. ניקיון בלחץ מים יכול להסיר כל כתם ולהחזיר את החדר לנראותו המקורית.

באם יש לכם חניון לבניין, ניקוי חוזר של החניון יכול להסיר כתמי שמן אשר הושארו במקום החניה לאחר ששהתה בה מכונית המטפטפת שמן.

לסיכום, שטיפת מבנה בלחץ מים מלאה ביתרונות רבים נוספים, כאשר המים מצליחים להסיר כל כתם וכל דבר המלכלך את הבניין שלכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא לחכות שהבניין יתייבש.

ליצירת קשר מהירה