• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

מתי כדאי לבצע שיקום ואיטום קירות חיצוניים?

איטום קירות חיצוניים - 5

הופעת כתמי מים, לכלוך, פגמים וכו' על הקירות החיצוניים של המבנה, פוגעים רבות במראה האסתטי שלו, אך לא רק. פגמים אלה יכולים להעיד גם על חדירה של מים שיכולה להוות נזק משמעותי למבנה. אז בואו נראה מתי חשוב לבצע שיקום ואיטום לקירות החיצוניים, באיזו תדירות ומה היתרונות של ביצוע העבודה.

הקירות החיצוניים של המבנה בחלוף השנים נפגעים מבחינת אסתטית, כאשר מפגעים אלה עשויים להיות ממגוון סיבות כמו מפגעי מזג האוויר, גשמים, שמש חזקה, לחות, לכלוך של ציפורים וינשופים ועוד. זו הסיבה שמומלץ לפחות בכל 10 שנים לבצע עבודת שיקום ואיטום לקירות החיצוניים, על מנת לשמור על מראה אסתטי וגם לאטום את הקירות החיצוניים מפני חדירת מים.

את עבודות אלה אנו בחברת 'אמפייר עבודות בגובה' ממליצים לבצע לפחות בכל 10 שנים, אך גם כאשר קיים נזק לקירות החיצוניים כמו אריחים מתקלפים, כתמי רטיבות, בעיות רטיבות ועוד. כמובן שבמקרה של בעיות רטיבות יפה שעה אחת קודם, כיוון שבעיות אלה מחמירות עם השנים ובמיוחד בתקופת החורף שאז מי הגשמים מחלחלים פנימה ויכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים.

מתי כדאי להתחיל את עבודות שירום ואיטום?

כפי שאמרנו, כאשר קיימות בעיות איטום או בכל 10 שנים מומלץ לבצע עבודות איטום, אך מומלץ להתחיל אותם טרם עונת החורף. בדרך כלל רוב הבניינים והמבנים בישראל בנויים בבנייה מסורתית של מעטפת בניין המכילה שכבת בידוד, בטון ואבן. את שכבות אלה יש לאטום היטב עוד טרם תחילת עונת החורף, מכיוון שבמידה והקירות החיצוניים לא יהיו אטומים, המים יחדרו פנימה ויתחילו לחלחל.

סדקים בקירות החיצוניים המבנה הם עוד סיבה להתחיל מיידית את עבודות השיקום האיטום, הרי סדקים אלה יכולים לפגוע באופן אסתטי במבנה ועם הזמן הם נעשים גדולים ועמוקים יותר. נציין שפגמים אלה יכולים לגרום לנזקים חמורים פי כמה וכמה, ושלא לדבר על חדירה של מים מבעד לסדקים.

כיצד מבצעים עבודות שיקום ואיטום?

תחילה המומחים של 'אמפייר עבודות בגובה' מאבחנים את המצב. אבחון זה חשוב מאוד, מכיוון שתפקידו לבדוק את גודל הסדקים הקיימים, את הסכנות הטמונות בקירות החיצוניים, את כתמי הרטיבות ועוד. לאחר מכון ניתן יהיה להתחיל לבנות תוכנית עבודה לצורך טיפול בשורש הבעיה.

מתחילים בעבודת האיטום. לאחר אבחון המצב, מתחילים לעבוד על המבנה על ידי כלים לעבודה בגובה כמו סנפלינג, סלי הרמה וכו'. על ידי כלים אלה העובדים יוכלו לעלות מעלה ולבצע איטום מקצועי למבנה ולתקן את כל הסדקים והפגמים הקיימים. מובן שנעזרים בחומרי איטום כמו אקריליים הטובים ביותר, על מנת למנוע חדירה של מים ולחות למשך שנים רבות. לאחר ביצוע האיטום צובעים את המעטפת החיצונים בצבעים הרצויים.

אם קירות המבנה מסמנות סימני שחיקה, זה הזמן לפנות למומחים של אמפייר עבודות בגובה ולקבל ייעוץ מקצועי! פנו אלינו עוד היום ותיהנו מצוות מקצועי, אמין ומסור >>>

ליצירת קשר מהירה