• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

איטום מרפסת מרוצפת: היתרונות שאתם חייבים להכיר

ימים שטופי שמש מזמינים את תושבי הבית לצאת למרפסת ולהפוך את החיים בחלק החיצוני של הבית למשמעותיים לא פחות מהחיים שבפנים, מה שמעלה את הצורך בהקפדה על הנראות הטובה ביותר האפשרית של המרפסת. 

איטום מרפסת מרוצפת מאפשרת לכם להשתמש בנוחות במרפסת לטווח הארוך, ללא קשר לתנאי מזג האוויר והשפעותיו.

כשהמרפסת מעוצבת היטב, ערך הבית עולה

חשוב להבהיר שמרפסת היא חלק בלתי נפרד מהבית, בעוד שגינה מרוצפת בדק שייכת לחלק החיצוני של הבית, ולדק יש שמישות שונה ותפקיד שונה בעיצוב היפה של הבית וסביבתו.

ריצוף למרפסת מעלה את הערך של הבית ומוסיף פאר וסגנון שמזמין לשבת ולהירגע בחוץ, שלא לדבר על המראה מדהים. אבל על מנת לאפשר את ההנאה מהמרפסת, חשוב לתחזק אותה בקביעות ולהקפיד במיוחד על תהליכים נכונים ומקצועיים של איטום מרפסת מרוצפת.

המקצוענים של חברת אמפייר מתמחים בעבודות שיקום, איטום ותחזוקה של מבנים, קירות, גגות ומרפסות, ויעזרו לכם לוודא שהמרפסת שלכם אטומה היטב במשך כל השנה, כך שתוכלו ליהנות ממנה ללא קשר לעונה. אז בואו נבחן כמה מהיתרונות של איטום מרפסת מרוצפת.

שיפור העמידות

אורך החיים של מרפסת מרוצפת תלוי במידה בחומר המיושם לאיטום. לריצוף עץ, למשל, יש פחות עמידות, בעוד שלריצוף אבן יש אורך חיים ארוך יותר. ריצוף אבן באיכות גבוהה יכול להחזיק מעמד יותר מרבע מאה, כן, 25 שנים, בתנאי שמקפידים על תחזוקה קבועה.

איטום מרפס מרוצפת מאפשר השגת כמה יתרונו חשובים נוספים:

  • שמירה על העיצוב המוצק של הריצוף.
  • מניעת שבירת האבנים כתוצאה מחדירת לחות, ופיזור שווה וישר של כל האבנים.
  • איטום החריצים עם חומר איטום איכותי מעניק לריצוף חיים ארוכים.

חוזק הריצוף

ריצוף בטון טוב יותר במונחים של חוזק אך עקביותו נשמרת בזכות הקפדה על פעולות איטום מקצועיות, ללא אפשרות חדירת מים מתחת לריצוף, מה שמשאיר את התמיכה החזקה הנדרשת של הריצוף למניעת פגעי מזג אוויר, לרבות אסונות או רעידת אדמה.

חוסר הקפדה על תכנית מקצועית של איטום ותחזוקה למרפסת (או לכל שטח אחר של הבית, לצורך העניין, כולל הקירות, התקרות והגג), עלול להוביל למצב בו כשמתרחשים נזקים, חתיכות קטנות של אבנים טבעיות עלולות להתפרק מלוחות הריצוף, גם אם הוא עשוי מהחומרים האיתנים ביותר. 

במילים אחרות, איטום מרפס מרוצפת מאפשר לריצוף להיות חזק פי שלושה עד ארבעה בהשוואה לריצוף שלא עבר תחזוקה מונעת קבועה.

כמה מילים לסיום

איטום מרפסת מרוצפת על ידי אנשי המקצוע בחברת אמפייר עוזר לכם לשמור על המראה היפה של המרפסת לאורך זמן, מבלי שייווצר בלאי מוקדם. 

המומחים שלנו ממליצים על מוצרי איטום מתקדמים ועמידים, שלא מאפשרים חדירת מים ולחות לאבן, כך שהמרפסת מתוחזקת ביעילות ללא קשר לשמש הקופחת בקיץ או סופות גשמים בחורף.

ליצירת קשר מהירה