• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

איטום גג מרוצף בשיטה האידיאלית

איטום גג מרוצף

אם יש לכם נזילות או בעיות רטיבות מהגג, שחודרות אל הקומות העליונות בבניין, למרות שהגג שלכם מרוצף, אתם זקוקים לעבודות שיקום של איטום גג מרוצף, שפותר את הבעיות מהיסוד, עם תוצאות שנמשכות לטווח הארוך.

חברת אמפייר מספקת פתרונות איטום גג מרוצף, כמו גם עבודות שיפוץ ושיקום מבנים בגובה, לכל סוגי הבניינים. אל תמתינו להתפתחות בעיות הרטיבות והנזילות מהגגות או מהקירות, כי אפשר למנוע את הבעיות עם הקפדה על עבודות תחזוקה קבועות.

עכשיו בואו נדבר במונחים של שיטות אידיאליות

אפשר כמובן לבצע עבודות איטום גג מרוצף בשיטות הרגילות של יריעות ביטומניות או זפת, אבל אפשר להשיג תוצאות מעולות עם עבודות בגובה. כמעט כל מבנה זקוק היום לאיטום והגנה מפני נזילות וחברת אמפייר מתמחה בביצוע מגוון שלם של עבודות איטום, כולל שיפוץ ושיקום מבנים, בגישה המתקדמת של עבודות בגובה עם סנפלינג.

הרכבת תכנית העבודה מתבצעת בהתאם להעדפותיכם וצרכי המבנה שלכם, וחשוב לבצע עבודות איטום גג מרוצף בעיתוי האידיאלי לפני תחילת החורף ובוא הגשמים.

לא כדאי להתנהל בשיטת "כיבוי שריפות"

השירותים שלנו כוללים שירותי הערכת ובדיקת המבנה לאיתור כל הליקויים והיערכות מתאימה לביצוע העבודות. כי כשממתינים עם העבודות עד לתחילת החורף או גרוע מכך, עד שהחורף בעיצומו והגשמים מכים על הגג לפחות פעם או פעמיים בשבוע (או הרבה יותר, אם זוכרים את חורף 2019), ההתנהלות תהיה בגישת "כיבוי שריפת".

כלומר, לא ניתן יהיה להמתין לאפשרות האידיאלית של תיקון ומניעת הבעיות מהשורש, אלא הטיפול יתמקד כל פעם במפגע נזילות אחד, מה שאומר, כמובן, שדיירי הבניין יסבלו מבעיות נזילות, רטיבות וטחב לאורך כל החורף. לא כיף.

איטום גג מרוצף אפשרי גם לגגות משותפים

במבנים משותפים, כשיש חברת ניהול לבניין או ועד בית שדואג לעבודות התחזוקה והשיפוץ של הבניין, חשוב לאטום את הגג בגישה מקצועית על מנת למנוע חדירת רטיבות לבתים. במקרים רבים, חברות אחזקה מעדיפות להזמין שירותים מקצועיים של איטום גג מרוצף, או גג שלא עבר שיפוץ, בגישה המתקדמת היום של עבודות בגובה.

גישה זו מאפשרת השגת תוצאות איכותיות ומקצועיות, וזוהי הגישה הפופולרית המועדפת על ידי ועדי בתים רבים. עבודת איטום גג מרוצף מתבצעת בהתאם לתכנית מקיפה שכוללת עבודה עם החומרים האיכותיים ביותר, והציוד הבטיחותי והמתקדם, בהתאם להנחיות מכון התקנים, ואישורי משרדי הבריאות והעבודה.

יודעים מה השורה התחתונה פה?

מגוון השירותים המוצעים על ידי חברת אמפייר כוללים ביצוע עבודות על ידי המומחים בתחום, עם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בביצוע עבודות בגובה, עם התמחות מיוחדת באיטום ושיקום מבנים, כולל איטום גג מרוצף, עבודות תחזוקה, שירותי איתור ליקויים במבנה והצעת פתרונות שיקדימו "תרופה למכה", כלומר, טיפול בליקויים עוד לפני שהם מתרחשים ועלולים להתפתח לאסונות.

ליצירת קשר מהיר