• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

שיטות איטום קירות מרטיבות

שיטות איטום קירות

איטום קירות כתוצאה מרטיבות חיוני לבריאות ובטיחות בני הבית. עובש, רמות גבוהות של לחות, ראדון, חיידקים וכמובן קירות דולפים הם כל הסימנים כי הבית שלכם זקוק לעזרה של מומחי שיקום ואיטום. רוב הסימנים האלה יכולים לגרום לבעיות בריאות רציניות של בני המשפחה או אפילו לגרום לנזק מבני שיכול להוביל לתיקונים יקרים.

איכות גבוהה של מוצרי איטום ועבודה מעולה מאפשרת הגנה על ההשקעה שלכם בבית, ועוזרת ליצור מרחב מחיה חדש בבית. בין אם זה איטום פנים או איטום חיצוני, הצעד הראשון לפתרון בעיות הרטיבות עוד היום הוא להזמין את הצוות המיומן של חברת אמפייר, מומחים בעבודת איטום קירות מרטיבות.

אל תמשיכו לחיות עם ריחות מעופשים, והזמינו את המומחים על מנת לפתור במהירות וביעילות את בעיות הנזילות שלכם.

קירות רטובים? בלי פאניקה

יש מספר שיטות שניתן להשתמש בהן לביצוע עבודות איטום קירות מרטיבות. אין צורך להיבהל כשהלחות מתחילה להשפיע על הקירות. עם החומרים הזמינים, מצב זה יכול להיות מתוקן היטב, במהירות וביעילות. תוכלו לבחור בשיטת בניית לבנים או טיפול סיליקון, או מגוון שיטות יעילות אחרות שזמינות לבחירה.

הערכת מקור הלחות

טיפול באזורים שנפגעו מלחות בכמויות חמורות, מתמקד בהגעה לשורש הסיבה לרטיבות. זה הכרחי כדי לגלות מה גורם לרטיבות באזור, והאם הרטיבות עלולה לחזור לאחר טיפול איטום קירות מרטיבות.

אם יש סיכוי שהרטיבות תחזור, צריך לעקוב אחר מקור הלחות. אם יש בסביבה צמחיה, הטיפול צריך להתמקד בחומר אפוקסי שורף מבוסס איטום. טיפול בלבנים מיוחדות יכול להיות יעיל לשיקום קירות דולפים במרפסות, תוך שימוש בתערובות מיוחדות לתהליך האיטום.

הסרת הלכלוך

חשוב גם להקפיד על הסרת הלכלוך שהצטבר על הקירות החיצוניים של המבנה במשך השנים. לכלוך זה עלול גם להוביל לקיפאון של מים, לדוגמא, כאשר הקירות החיצוניים חשופים לפגעי מזג אוויר, ניקוי השטח מעת לעת יסייע למניעת הצטברות של עלים יבשים ורכיבים אחרים.

שטיפת הקיר

גם אזורים חשופים שפיתחו סדקים יכולים למשוך לחות. לפני תהליך איטום קירות מרטיבות, חשוב לנקות את כל משטחי האבק ושאריות הצבע והשמן, תוך שימוש בחומרים מיוחדים להסרת הלכלוך, באמצעות סילון מים שמופעל במהירות גבוהה, כך שניתן יהיה לנקות את הקיר ביסודיות.

איטום הקיר

איטום קירות מרטיבות חשוב והוא נדרש מכמה סיבות. אם המים מצטברים בכמות גבוהה, הם עלולים לחדור דרך סדקים. מי גשמים יכולים לחלחל פנימה, ולעבור דרך כל החדרים הסמוכים, כולל המטבח וחדר האמבטיה, שמאופיינים בזרימת מים קבועה.

חברת אמפייר נוקטת במספר שיטות טיפולים מיוחדים עבור איטום הקירות, וטיפולים אלה עוצרים את הלחות בקירות ביעילות. פתרונות ניקוי זמינים ליישום על הקיר בטכנולוגיה מתקדמת שמייבשת את הקיר במהירות. לאחר הטיפול, ניתן לטייח את הקיר עם חומר עמיד למים ולבצע גימור בצורה חלקה.

ליצירת קשר מהירה