• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

עבודות איטום בסנפלינג

עבודות איטום בסנפלינג ובתרגום חופשי לעברי – גלישה על חבלים. עבודות אלו מטרתן לתת מענה לכל משימות ההנדסה והבנייה ובפרט כאשר מדברים על רבי קומות או בעלי גישה מסוכנת ומסכנת. שיטת הסנפלינג הינה שיטה מדויקת ובעיקר יעילה לא רק לצרכי אטימת מבנים אלא להרבה מעבר לכך. בכדי להבין במה מדובר, הנה כמה נקודות אודות השיטה שהותירה את שיטת הפיגומים בצד ופילסה לעצמה דרך בטוחה ויעילה לחיים בסביבה בטוחה יותר. 

איפה מבצעים עבודות איטום בסנפלינג? 

את שיטת הפיגומים המורכבת והפחות יעילה, החליפה השיטה המקדמת של עבודות איטום בסנפלינג. שלא כמו בקודמתה, שיטה זו מונעת סכנות נפילה של עובדים, פגיעה של עובדים אבל בו זמנית – שמירה על בטיחותם של עוברי האורח. אז בעת איטום מבנים או חיזוקים מבחוץ, מבוצעת העבודה ללא חשש מאקלים חם או קר מדי וללא פגיעה באיכות חייהם של הסובבים. בסיכומו של דבר, הסיבה לבחירתם של לא מעט אנשי מקצוע בשיטה זו נובעת הן מהתחזוקה הפשוטה, הן מתיקון מהיר של פגמים ובעיקר בזכות גישה אופטימלית לכל נקודה מאתגרת ומסובכת כאחד. את עבודות איטום בסנפלינג מבצעים כיום בצורה גמישה ולראייה, היעילות מדברת בעד עצמה. 

סנפלינג – כל יתרונות השיטה תחת קורת גג אחת 

מאז גילוי השיטה המתקדמת ביותר, יותר ויותר קבלנים שמשתמשים בשיטה מעידים על פתרון מהיר, איכותי ובעיקר, מקצועי ויעיל גם מבחינת העלות. לצד עבודות כמו איטום מבנים וסדקים, מסתמן כי עידן הסנפלינג אמר את דברו. נכון להיום, מבצעים ניתן לחזק חיפוי רופף, לאטום גגות ואף לטפל במבנים תת קרקעיים. כמו כן, בין היתרונות של השיטה, ניתן לראות גם פתרונות לשקם מבנים באמצעות חיזוק אבני שיש, צביעה ואף ניקיון של חלונות חיצוניים. 

איך בוחרים עבודות איטום בטיחותיות? 

  • בראש ובראשונה, כאשר מחפשים לטפל באמצעות עבודות איטום בסנפלינג, יש לדרוש אישורי משרד התמ"ת וכן הצמדות למכון התקנים. כל חברה שמכבדת את עצמה ונותנת את השירותים הנ"ל מחויבת לעשות זאת ולהציג בפניכם את המסמכים הנדרשים לפני תחילת העבודה. 
  • כמו כן, יש לוודא כי בנוסף לתו תקן ישראלי, מחזיק נותן השירות גם בתקן אירופאי לרבות ביטוח אחריות מקצועית וכל השאר. 
  • בין היתר, רצוי גם שלא לפסוח על סקר שווקים ולוודא כי החברה העומדת מולכם הינה עתירת ניסיון, ידע ומוניטין בתחומי הכשרתה. רצוי בו זמנית לוודא כי גם העובדים עוברים את ההכשרות הרצויות והם מוכשרים ומקצועיים דיה להשלים את משימת האיטום על הצד הטוב והיעיל ביותר. 

אמפייר, עוזרים לכם להשיג את התוצאה הנכונה והבטוחה ביותר באמצעות עבודות סנפלינג מקצועיות בכל זמן וכל תנאי. לייעוץ ראשוני חסר התחייבות, בקרו באתר הבית שלנו, קראו אודות אופי עבודתנו ואנו נשמח לתת לכם הצעת מחיר בהתאם לשירות המבוקש.  



ליצירת קשר מהירה