• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

עבודות איטום בסנפלינג בהשוואה לעבודות עם פיגומים

השוואת עובודות פיגומים וסנפלינג

הקושי להגיע למקומות גבוהים מקבל משמעות חדשה לגמרי כשאתם גרים בבניין רב קומות שזקוק לעבודות איטום. אם מתרחשת רטיבות על הגג שלכם או שהוא זקוק לתיקון, או שאתם צריכים לבצע עבודות איטום בגובה, אתם זקוקים לשירותי חברה שמבצעת עבודות איטום בסנפלינג.

למרבה המזל, עבודות אלו מתבצעות במהירות ובקלות עם הצוות של חברת אמפייר, שיש להם לא רק ניסיון בעבודות איטום, אלא גם התמחות מיוחדת בביצוע עבודות בגובה.

עבודות סנפלינג לעומת עבודות עם פיגומים

בעוד שפיגומים נראים אולי כמו פתרון נפוץ ביותר כשאתם צריכים לבצע תיקונים על בניין גבוה, זו לא בהכרח האפשרות היעילה או המהירה ביותר. בחלק מהמקרים, פיגומים יכולים לייקר את העבודה, בשל עלויות כיסוי הבניין עם הפיגומים, והסרתם בתום העבודות; ועלויות השכירות לאורך תקופת הפרויקט.

השכרת ציוד פיגומים היא הוצאה כספית מיותרת במיוחד כשהעבודה היא בקנה מידה קטן, והצוות של חברת אמפייר מיומן בביצוע עבודות בגובה במהירות וביעילות, כך שאתם יכולים לחסוך הרבה כסף על השכרת והתקנת פיגומים.

יתרונות עבודה עם סנפלינג

היתרון החשוב ביותר של ביצוע עבודות איטום עם סנפלינג הוא המהירות והיעילות. הצוות שלנו יכול להתחיל את העבודות ולסיים אותן באותו יום, מבלי להוביל יותר מדי ציוד שצריך להתקין או כלי עבודה מרובים. כלומר, נחסך מכם גם התשלום עבור הזמן והמאמץ של הצוות, ואתם משלמים על זמן עבודה קצר באופן משמעותי.

הנציגים של חברת אמפייר מעריכים את אופי העבודה הנדרשת, ובהתאם לאבחון הבעיות מגישים תכנית עבודה שתקבע אם יהיה זול יותר לבצע עבודות איטום בסנפלינג או לנקוט בשיטות עבודה אחרות על מנת להגיע לאזורים הגבוהים שבהם התיקונים נדרשים.

ביצוע עבודות איטום ותיקון נזקי מים על גגות

גג הבניין הוא מקום שלא קל להגיע אליו, אבל הוא החלק בבניין שהכי חשוב לשמור עליו מפני רטיבות ונזילות. הצוות המיומן של חברת אמפייר מבצע עבודות איטום על הגג בקלות ובזמן קצר, לא משנה כמה מורכבות בעיות האיטום.

השימוש בסנפלינג מאפשר לנו לכסות את כל משטח הגג, ותכונות החוזק והעמידות של הציוד שאנחנו משתמשים בו מאפשרים השגת תוצאות ייבוש מהירות על מנת להבטיח שהגג יישאר עמיד למים ורטיבות במשך שנים רבות.

הצוות שלנו מתקן את כל סוגי הנזקים שנגרמים כתוצאה מנזילות וחדירת מים לבניין, ואנחנו מיומנים בתיקון כל סוג בעיות האיטום על כל שטח בגג או בקומות הגבוהות של הבניין.

בשורה התחתונה, צרו איתנו קשר כדי לקבל תוצאות מהירות ויעילות

אם יש לכם בניין גבוה שצריך עבודות איטום בסנפלינג, ואתם רוצים להשיג תוצאות מקצועיות מעולות, אל תהססו לפנות לנציגי חברת אמפייר, כך שעד מהרה תוכלו לגלות איך ניתן לתקן את הגג ואת יסודות הבניין בקלות, וגם לחסוך הרבה כסף על התקנת והשכרת פיגומים.

ליצירת קשר מהיר