• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

יתרונות איטום גגות ביריעות ביטומניות

איטום גג ביריעות בטומניות

רוב בעלי הבתים יצטרכו להחליף גג בשלב מסוים, אך רבים אינם יודעים היכן להתחיל. מסיבה זו, הרכבנו את המדריך שמסביר כל מה שצריך לדעת על איטום גגות, והעובדות הנפוצות ביותר שחשוב שתכירו לפני תחילת כל פרויקט איטום.

אחת מאפשרויות הקירוי המתמשכות לטווח הארוך לאיטום גגות הוא יריעות ביטומניות. זהו מוצר אספלט שונה שניתן להשתמש בו במספר שיטות על הגג, בטמפרטורות חמות וקרות. לאיטום גגות ביריעות ביטומניות יש הרבה יתרונות בהשוואה לסוגים אחרים של קירוי, וברוב המקרים זוהי החלופה המודרנית לבניית הגג.

מה זה יריעות ביטומניות?

יריעות ביטומניות הן יריעות עמידות למים שמשמשות לכיסוי גגות שטוחים, או מתחת לרעפים. החומר שממנו הביטומן מיוצר מקורו בזיקוק של נפט גולמי, מהול בחול או כתוש בגיר.

החומר מוכן על קרום סיבי שעשוי ברוב המקרים מפיברגלס, פוליאסטר, או סוג ציפוי נוסף של חול או חצץ דק שאפשר להוסיף על היריעות על מנת לשפר את האסתטיקה שלהן.

אז בואו נדבר קצת על היתרונות

איטום גגות ביריעות ביטומניות הוא תהליך שזכה לפופולריות בשנים האחרונות, ואלו היתרונות העיקריים של השיטה:

לשיטת איטום זו יש רקורד ארוך ומוכח, ומוניטין של חומר שאפשר לסמוך עליו. גגות ביטומניים הם סוגי הגגות שהכי מחזיקים מעמד לטווח הארוך, כלומר, הגג יכול להחזיק מעמד בקלות עשרים שנים או יותר.

שיטת התקנה קלה

לא משנה איך משתמשים בחומר, התפרים נמסים ברוב המקרים, מה שמסייע לעצירת דליפות, ויש גם את יתרון העמידות והחוזק. ליריעות ביטומניות יש חוזק מתיחה גבוה ולכן זוהי גישת איטום שמתאימה לאיטום סדקים, עם מוניטין גבוה בעמידות נגד רוח, אש, וברד, ולכן הגגות לא נפגעים במקרים של סערות.

אחד היתרונות העיקריים של איטום גגות ביריעות ביטומניות הוא קלות ההתקנה, המומחים בחברת אמפייר מיומנים בפרויקטים של שיקום ואיטום מבנים, והם מבצעים את העבודה במהירות וביעילות.

ערך גבוה

איכות החומר מאפשרת תוצאות של ערך אמיתי למבנה לטווח הארוך, עם אפשרות התקנה גם על משטחים מעוקלים במידת הצורך.

זהו פתרון פופולרי ביותר שמציע חלופה איכותית וחסכונית, עם תחזוקה ברמה נמוכה, מה שמפחית את הצורך בעבודות תיקונים והעלויות הנלוות.

אבל היתרונות מובטחים רק אם העבודה מתבצעת כראוי

לאור היתרונות המשמעותיים של החוזק והעמידות, גגות אלו מגיעים ברוב המקרים עם אחריות לפרק זמן ארוך מאוד, מה שעוזר להבטיח את אריכות הימים של הגג. המפתח לקבלת עבודה מוצלחת של איטום גגות ביריעות ביטומניות הוא לוודא שאתם מזמינים אנשי מקצוע שמיומנים בביצוע עבודה מקצועית.

כלומר, אנשי מקצוע שיודעים איך להשתמש נכון בחומר, ואיך לבצע את עבודת הציפוי כך שתחזיק מעמד נגד פגעי מזג אוויר או נזקי כוח עליון. כי כשפרויקט האיטום מבוצע כראוי, הגג שלכם שורד כל סוג של איום או פגיעה.

ליצירת קשר מהירה