• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

חשיבות איטום קירות חיצוניים בסנפלינג

זה יכול להיות האקלים הלח בארץ ובו זמנית פגיעה במבנה עצמו כתוצאה מרמות גבוהות של לחות. אבל באמצעות שירותי איטום קירות חיצוניים בסנפלינג, אפשר בהחלט למזער את הבעיה ולהעלים אותה לאלתר. כפי שהבנתם, אם יש חשש ולו הקטן כי יש לכם בעיות רטיבות, שהרי הדרך למנוע זאת הינה באמצעות שירותי איטום קירות חיצוניים בסנפלינג.  באמצעות השירות הנ"ל תוכלו לגבור על כל צמיחת העובשים, אבל בו זמנית להציל את בני הבית מתחלואות שהן תוצר ישיר לבעיה זו. בכדי להבין במה מדובר, הנה כמה תרחישים ופתרונים שקשורים באיטום הנכון. 

איך להתגבר על בעיית הרטיבות באמצעות איטום 

בכדי לגבור על בעיית הרטיבות שמביאה לא מעט בעיות ותחלואות, חשוב ביותר לאטום כל מקום אפשרי לרבות קירות החיצוניים של המבנה. אם יש סדקים על גורד השחקים בו אתם גרים ואף אחד לא מגיע לבעיה עצמה – אין ספק כי איטום קירות חיצוניים בסנפלינג יהיה השירות הנכון לכך. אז בעידן בו יותר ויותר נותני שירות מנסים לעצור את הבעיה והופכים אותה קשה – לנו באמפייר עבודות בגובה, יש את כל התשובות איך למנוע נזקים קטנים שיכולים בקלות להפוך גדולים. 

מה חשוב לדעת לפני שניגשים להליך של איטום? 

אם כבר הזמנתם נותני שירות בתחום איטום קירות חיצוניים בסנפלינג, חשוב להתחשב בכמה וכמה דברים והנה הם לפניכם: 

  • בראש ובראשונה תנו את הדעת אל מערכות החשמל עצמן. כאשר מדברים על מערכות החשמל, מתייחסים למעשה ללוח האם הראשי, מד החשמל, שקעים למיניהם, גופי תאורה ולוחות חשמל. 
  • מערכות האינסטלציה בבניין חשובות לא פחות, כאן, יהיה עליכם לקחת בחשבון את עניין הברזים ובו זמנית את מערכות הניקוז. זה חשוב, כי יתכן מאוד שמשם נובעת הנזילה שגורמת בין היתר לרטיבות הגבוהה. 
  • בנוסף, יהיה עליכם לבדוק גם את קווי הקירור ומיזוג האוויר בבניין שהם חלק בלתי נפרד לפני האיטום עצמו.  

איטום קירות חיצוניים – הרגע של אחרי 

כפי שהבנתם, יש את המבנה החשוף לרטיבות קשה ויש את המבנה שעבר תהליך של איטום קירות חיצוניים בסנפלינג לאחרונה ומציג נראות מושלמת. אם כן, פעולת האיטום לא רק שתבטל את כניסת מי הגשם ופגיעתם בנקודות החשמל, אלא גם תמזער את הבלאי ותשמור מסכנות יתר. מעבר לכך, אם לאחרונה סיידתם את המבנה ותרצו לשמר את הנראות הכללית, שירותי האיטום יסייעו לכם לשמר ולשמור גם על הקיים. 

בסיכום דבר, איטום קירות חיצוניים בסנפלינג הינה משימה למקצוענים בשל הסיכון הכרוך בכך ובו זמנית, גם נוכח המיומנות שלא תמיד מושגת. רוצים לשקם את המבנה הישן? בקרו באתר הבית שלנו ותנו לנו לקדש את המטרה באמצעות האמצעים הטובים ביותר. 

ליצירת קשר מהירה