• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

איטום גג מרוצף: כמה זמן זה לוקח ואיך משיגים את התוצאות הכי טובות

איטם גג

הגג הוא החלק הכי חשוב של הבית, ושמירה עליו במצב טוב צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. במונחים של אריכות ימים, חשוב לדעת באילו חומרים להשתמש לאיטום הגג, ולהבין מה הם החומרים הטובים ביותר הנדרשים לפעולות התקנה ותחזוקה.

היות והחומר הטוב ביותר שמתאים לפרויקט איטום גג מרוצף משתנה בהתאם למצב הגג, ואין פעולות תחזוקה אחידות שמתאימות לכל הגגות, שמירה על תקינות הגג יכולה להיות משימה קצת מבלבלת.

אוטמים במקצועיות

אבל כששוכרים שירותי מומחים באיטום ושיפוץ, אפשר להיות רגועים בידיעה שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר, תוך שימוש בסוג החומרים הנכונים, הכמויות הנכונות, עם תוצאות שמחזיקות מעמד לטווח הארוך.

ועוד נקודה לא פחות חשובה: שירותי איטום גג מרוצף, על ידי אנשי מקצוע שמקפידים על שימוש בחומרי הציפוי והאיטום הנכונים, חוסכים לכם עד עשרים אחוזים או יותר בעלויות הקירור של הבניין. 

חשוב להקפיד על בדיקות תקופתיות וקבועות של הגג

פעולת התחזוקה המשמעותית ביותר שמשפיעה על אורך החיים של הגג ועלויות התחזוקה שלו היא הקפדה על ביצוע בדיקות אבחון קבועות. אפילו הגגות הטובים ביותר עשויים לקרוס לעתים כתוצאה מנזקי מזג אוויר או אירועים טראומטיים בלתי צפויים אחרים.

במקרים רבים, הנזק אינו מורגש לאנשים שאינם מיומנים בזיהוי פגמים וליקויים או בעיות איטום, ולכן חשב להקפיד על בדיקות קבועות שמזהות בעיות קטנות לפני שהן הופכות לגדולות. זה אומר פחות הוצאות על תיקונים ושיפוצים, ואורך חיים מכובד של הגג שלכם.

למה חשוב לאטום את הגג?

איטום גג מרוצף מונע את העלויות היקרות של פרויקט החלפת הגג הקיים או שחזור הגג עם חומרים יקרים. שימוש בחומרים איכותיים לאיטום הגג יכול לחסוך לכם בין חמישים לשבעים אחוזים מעלויות החלפת כל הגג, וזהו פרויקט מהיר שלא מפריע להתנהלות תקינה בבניין.

סימנים לצורך בפעולות איטום לגג עשויים להתחיל עם כל סימן של דליפות או חדירות מים שצריכים להיות מטופלים מיד. אם אתם מבחינים בסדקים, שברים, פיצוח או התפוררות הגג, חשוב ליצור קשר עם חברה מקצועית שמתמחה בעבודות איטום גג מרוצף, ולתקן את כל הבעיות הקטנות לפני שהן גדלות ועלולות לגרום להצפות בבניין או לקריסת הגג.

שימוש בחומרים איכותיים והליכים תקינים לפרויקטים של איטום גג מרוצף, יכול לאפשר לגג להחזיק מעמד עד עשרים שנים, עם פעולות תחזוקה קבועות וקפדניות לפחות פעמיים בשנה.

כמה זמן לוקח עד שחומר האיטום מתייבש?

ייבוש יסודי לאחר איטום גג מרוצף יכול להימשך בין שמונה שעות ליממה, וההבדלים בטווחי הזמן תלויים בתנאי מזג האוויר.

תנאי טמפרטורות של טל ולחות גבוהה יגרמו לייבוש בפרק זמן ארוך יותר, וטמפרטורות חמות של מזג אוויר יבש מאפשרות לחומרי האיטום להתייבש בקצב הרבה יותר מהיר, ולכן מומלץ לבצע את פעולות האיטום בתקופת הקיץ.

 

ליצירת קשר מהיר