• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

איטום גגות – להרגיש יותר בטוח

הכול מתחיל בישיבה בבית, תחושת הגשם הינה תחושה נפלאה, בפרט כשמתבוננים על טיפול הגשם מבחוץ, מאידך, מה קורה כאשר הגשם מטפטף גם מבפנים? ללא התרעה צונחת לכם  טיפה על הראש וכאן, החורף כבר לא נעים בכלל. נשמע לכם מוכר? לא מבינים במה מדובר? את התסכול הזה כדאי ואפשר למנוע אם פועלים מבעוד מועד- זה הרגע, לעשות את זה נכון באמצעות שירות איטום גגות . אמפייר עבודות גובה, מציבים בפניכם את כל הסיבות אבל הסיבה הראשונה היא, למה חשוב לבצע איטום גג לפני שהחורף מתחיל. 

חשיבות האיטום – הדרך הבטוחה לעבור את החורף בשלום 

כאשר הגג לא אטום כראוי, הוא רק הולך וצובר נזקים שיהפכו מקטנים לגדולים בצורה משמעותית. באמצעות הליך של איטום גגות נכון, לא רק שתקטינו את הסיכון לנזק קשה, אלא גם תקבלו שכבת הגנה לגג הרקוב, זה ששחק עם הזמן ובו זמנית לא מפסיק לזמן דליפות קשות ולא נעימות. כמו כן, בין היתרונות של איטום זה, ראוי להזכיר גם ימים חמים יותר – גם אז, כשהגג חשוף, אתם עלולים להרגיש כיצד השמש קופחת לכם על הראש וזה כשאתם בתוך הבית! מה עושים? מקטינים בצורה משמעותית את ספיגת החום והאור על הגג באמצעות הליך איטום נכון. רוצים ליהנות "מגג בריא" לטווח הארוך? האריכו את ימיו באמצעות איטום שיעניק לכם שמירה היקפית. 

יתרונות האיטום – האפשרות הבטוחה לעבור את החורף בשלום

אז אולי קשה עם גג שלא מטופל בקיץ, מאידך, בחורף זה עלול להסתבך אף יותר. לכן, כבר בשלב הזה, חשוב לפנות אל שירות איטום גגות. מלבד מזעור הבלאי של הגג, הטיפול המוקדם יחסוך מכם לא מעט עוגמת נפש וסכנות מיותרות. כמו כן, טיפול איטום גגות יחסוך לכם לטווח הארוך ויסייע בין היתר גם להיפרד מתשלומים תכופים ויקרים לאיש התחזוקה. בסיכומו של דבר, היתרון הכי ברור הוא לחסוך ולא רק לטווח הקצר אלא גם לטווח הארוך ביותר. 

הקשר בין קורת הגג שלכם להוצאות חשבון החשמל 

אם קיבלתם חשבון חשמל מנופח בחורף ובקיץ, הסיבה לכך קשורה בראש ובראשונה לאיטום הגג שלכם. מן הסתם, כאשר הגג חשוף ולא שמור היטב, הוא עלול למנוע מהבית להיוותר חם וכך גם בקיץ, יימנע מהבית לשמור על כמה נקודות מוצלות וקרירות והתוצאה?  תנורי חימום, מזגן וכל מה שביניהם. אז מכל הפתרונות לשמירה על הטמפרטורה הנכונה בבית, איטום גגות הינו בהחלט השירות הנבון הן מבחינה כספית והן מבחינה צרכנית. 

בסיכום דבר, אם בקיץ האחרון היה נדמה לכם כי המזגן עבד שעות נוספת, הגיע הזמן לתת את הדעת למה שיתחולל בחורף אם לא תדאגו לאיטום הנכון. בקרו באתר הבית שלנו וחסכו בהוצאות מיותרות החל מהחורף הבא באמצעות שירותי איטום גגות. 

ליצירת קשר מהירה