• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

שיפוץ בניינים בסנפלינג/פיגומים

שיפוץ בניין בעזרת סנפלינג - 2

שיפוץ בניינים בסנפלינג

בניינים רבים יכולים לעמוד בשלווה ובשקט למשך עשרות שנים. אך עם הזמן שעובר, חילופי הדורות, התיישנות הצנרות, המרצפות והמבנה החיצוני של הבניין, לעתים כדאי לשפץ את הבניין צעד אחר צעד מאשר לסבול מתופעות הלוואי הנגרמות עקב התיישנותו.

קיימות שיטות רבות לשיפוץ הבניין, הכל בהתאם למקרה מבחינה אינדיבידואלית. אך שיטה אחת בולטת מכולן עקב העובדה שמדובר בתהליך של שיפוץ בניינים בסנפלינג.

אז מה זה בעצם אומר?

שיפוץ בניינים בסנפלינג הוא למעשה עבודה על ידי צוותים מומחים שקיבלו הכשרה לעבוד עם חבלים בגובה רב. מגוון העבודות אותם צוותים מומחים יכולים לבצע הן הרבה יותר רחב משיפוץ רגיל מאחר והשימוש שלהם בידיים שלהם מאפשר להם להגיע לכל מקום ולכל נקודה אותה יש לשפץ בבניין. העבודה מתבצעת במסגרת דרישות בטיחות קבועות ולכן מערך העבודה מתנהל ללא בעיה ובצורה חלקה ככל הניתן.

קיימים בניינים רבים אשר נראותם נפגעה בידי ונדליזם, גרפיטי ו/או כתמי שמן וגריז. השימוש בצוותי סנפלינג מאפשרת את שיפור הנראות של הבניין בזריזות וביעילות כאשר הצוותים נוגעים אך ורק בחלקים הנגועים של הבניין ומאפשרים לדיירי הבניין להמשיך לחיות את שגרת חייהם ללא הפרעה.

איך זה עובד?

אותם צוותים שדיברנו עליהם בפסקה הקודמת, הם צוותים שעברו הכשרה מיוחדת בכדי לשפץ בגובה ועל ידי חבלי סנפלינג. כאשר הצוותים מתחילים בעבודתם, בראש ובראשונה הם ישבו איתכם, בעלי הנכס, יעברו איתכם על תוכניות הבניין, הם יעברו על הבניין ועל כלל צינורותיו וייעצו לכם איך ניתן לשפץ את הבניין. לאחר שתגיעו איתם להסכם שתרצו, אותם צוותים יחלו את עבודתם כאשר היא מתחילה מגג הבניין שלכם. השיפוץ שלהם יעשה בעזרת הטכנולוגיות המותאמות לעבודה בגובה ויסייעו להם להפוך את הבניין שלכם לחדש מחדש.

לגבי בניין לבנים

תודו שזה נשמע כמו עבודה קשה ממש. בעזרת חבלי סנפלינג ואותם צוותים שהוסמכו לעבוד איתם, שיפוץ בניין לבנים יכול להפוך לעבודה פשוטה ודי זריזה. כאשר הלבנים מתחילות להתפורר עם התיישנותן, אין זה מצריך להרוס את כל הקיר ולבנותו מחדש. הדבר סתם יגרום לכם לבזבוז כסף מיותר. בעזרת שיפוץ נקודתי של אותן לבנים מתפוררות, תוכלו לחדש את הקיר, לתקן אותו ולדאוג, בעזרת החומרים הנכונים, ליציבותו לשנים הבאות.

כאשר אתם בוחרים לשפץ את הבניין שלכם והולכים על השיטה הרגילה, קחו בחשבון שההוצאות שלכם יהיו גדולות יותר, לא כמו שתכננתם וכמו כן גם ייקח יותר זמן משציפיתם. הדבר עלול להרע לדיירי הבניין שלכם ואף לגרום לפינויים. שיפוץ בניינים בסנפלינג פותר לכם את כל הצרות הללו בכך שהוא גם לוקח פחות זמן, גם יעלה לכם פחות וממש לא יצריך מכם לפנות את הדיירים לימי השיפוץ. רק חשוב שתיידעו את דיירי הבניין שלכם שהולכים לטייל להם מדי פעם בחלון אנשים עם כובעי בטיחות צהובים.

ליצירת קשר מהירה

שיפוץ בניין
שיפוץ בניין בעזרת פיגומים

שיפוץ בניינים בעזרת פיגומים

אם וכאשר החלטתם לשפץ את הבניין אשר אתם הבעלים החוקיים שלו, ולאחר שעברתם את כל תהליכי האישור מהעירייה ושאר הגורמים המעורבים, אתם ניגשים לפגישה עם האדריכל והקבלן אשר ינהלו את השיפוץ שלכם.

לאחר שהחלטתם מה בבניין אתם מעוניינים לשפץ, כיצד זה הולך להתנהל ונראותו הסופית של הבניין, אפשר להתחיל בשיפוץ הבניין. כאשר מדובר בשיפוץ מסיבי, המצריך פועלי בניין שיתהלכו על קירותיו החיצוניים בכל גובה, יהיה על הקבלן לערוך שיפוץ בניינים בעזרת פיגומים. כמובן, כל מקרה לגופו.

החלטתם על שיפוץ מעטפת הבניין

שיפוץ מעטפת הבניין כשמו כן הוא, יצריך מפועלי בניין רבים להתהלך על מעטפת הבניין שלכם ולעבוד עם כלים כמו מקדחות ותקשורת עם מנופים שונים. כאשר העבודה נעשית בגובה רב, הפיגומים הם למעשה הריצפה עליהם פועלי הבניין הולכים ומצליחים לנהל מערך שיפוץ. הפיגומים הם למעשה מוטות ברזל המחוברות זו לזו בצורה היוצרת קומות ממש כמו בבניין, אך צרות מאוד. על מוטות הברזלים הללו מונחים לרוב קרשים המשמים כרצפה ובכך מאפשרים לפועלי הבניין לעבור מאזור אחד לאחר.

החלטתם על שיפוץ לובי הבניין

אם בפסקה הקודמת דיברנו על פיגומים בגובה רב, הרי שפיגומים לא חייבים דווקא לשמש לגובה רב, אך לגובה מספיק שאדם רגיל לא יוכל להגיע אליו. בשיפוץ הלובי יש כמה היבטים, כאשר ניתן גם לשפץ את התקרה ולצבוע אותה מחדש. פיגומים המגיעים עד התקרה יאפשרו לפועלי הבניין לטפס לגובה הנכון בכדי לבצע שיפוץ יעיל ומדויק. כמו כן, אותם פיגומים עוזרים להם כאשר אין להם צורך לרדת למטה בכדי לקחת כלי עבודה, הפיגומים מחזיקים גם אותם.

החלטתם על שיפוץ רחב

החלטתם ללכת על כל החבילה ולחדש את כל הבניין בבת אחת. כאשר אתם עובדים על פנים הבניין וחוץ הבניין בו זמנית, עוברים מקומה לקומה, אולי בתוך הבניין הדבר לא יצריך פיגומים בכל קומה, אך יש לעתים בניינים אשר קיימת בהם תקרה גבוהה. הדבר יגרום להעמדת פיגומים בכדי לבצע את העבודה כראוי. מהלך העבודה על הפיגומים לרוב מונע מתקשורת טובה בין פועלי הבניין ולכן אין זה מותר שפועל בניין יעבוד לבד על הפיגומים. חשוב לזכור שהפיגומים על כל יעילותם, הם עדיין מבנה רעוע ואינו בטיחותי במאת האחוזים.

שיפוץ בניינים בעזרת פיגומים הוא דבר המתקיים ברוב משפצי הבניינים ומוכר כיעיל מאוד. כאשר אתם מתכננים את הבניין שלכם, ודאו מול הקבלן כי יש לו את כל האישורים כחוק, כי הוא מודע לכללי הבטיחות בזמן השיפוצים וכי עובדיו מכירים את החוק ואת העבודה על בוריה. באם אתם לא מכירים את נושאי השיפוץ עד הסוף, התייעצו עם האדריכל שלכם, ודאו כי הוא מכיר את הקבלן וכי הם עובדים יחד בצורה טובה והגונה.

ליצירת קשר מהירה