• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

איטום גגות שטוחים

איטום גג שטוח

למה חשוב שתאטמו את הגג שלכם

רוב האנשים בעולם אוהבים לשבת בבית בזמן שיורד גשם בחוץ וליהנות מהחימום הביתי, יחד עם רעש הגשם. אין דבר יותר מהנה מלראות גשם מבעד לחלון בזמן שאתם עטופים בשמיכה יחד עם האהובים עליכם.

אך מה קורה כאשר לפתע מתחיל לטפטף עליכם גשם? בתוך הבית? תודו שאין דבר יותר מתסכל מלעמוד בתוך הבית ולהתחיל להעמיד דליים שיעזרו לכם למנוע שיטפון קטן. על כן, הנה למה זה כל כך חשוב לאטום את גג הבית-

אריכות ימי הבית

איטום גגות שטוחים מקטין את הסיכון לנזק קריטי באופן משמעותי. כאשר מניחים את החומר האוטם את הגג, הדבר יעניק לכם שכבת הגנה נוספת לגג משחיקה, ריקבון, דליפות שנגרמו על ידי הגשם או שלג, מפני קרח ורוח. כמו כן, איטום הגג יעניק לגג שלכם הגנה מפני השמש ובכך מקטין באופן משמעותי את ספיגת החום והאור על הגג שלכם ולהביא לאריכות ימיו לפחות לעשר השנים הבאות.

חיסכון בעלויות

מלבד הפחתת הבלאי והנזק לגג שלכם, איטום הגג השטוח שלכם חוסך לכם כסף לטווח הקצר, בכך שמבטל את הצורך בהחלפת הגג, דבר שיכול לעלות הון. בין היתר, תוכלו ליהנות מחיסכון לטווח הארוך בכך שלא תצטרכו יותר להזמין תיקוני גג שדורשים לרוב מחיר גבוה בתדירות גבוהה וכמו כן עלויות התחזקוה של הגג יהיו נמוכות יותר. על ידי הארכת החיים של הגג הקיים שלכם, תוכלו ליהנות מחיסכון משמעותי בעלויות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

חיסכון באנרגיה

כאשר איטום הגג השטוח שלכם מביא להגנה מפני חום ושמש, תוכלו לחסוך בעלויות הקירור של הבית בקיץ, על ידי שמירה של טמפרטורה יציבה. כמו גם שבימי החורף הקרים איטום הגג יביא לכך שחום הבית לא יברח החוצה וימנע את הצריכה הרבה של החימום בבית. קיימים פתרונות רבים לשמירה על הטמפרטורה בבית, אך איטום גג שטוח הוא הפתרון האולטימטיבי הן מבחינה כלכלית והן מבחינה צרכנית.

התקנה קלה

אם אי פעם בעברכם יצא לכם לתקן את גג הבית שלכם, מן הסתם אתם יודעים שעבודה על הגג יכולה לקחת ימים אם לא שבועות עד שתוכלו להגיד בביטחון מלא כי הגג שלכם בטוח. התקנת האיטום על הגג שלכם היא די מהירה ולאחר מכן לא יהיה לכם הצורך לטפל או לטפח את האטימה. כמו שההתקנה לא דורשת הרבה, גם האיטום עצמו לא דורש הרבה ועל כן תוכלו להסיר דאגה מלבכם בכל הנוגע לנזילות לא רצויות או בריחת הטמפרטורה מהבית.

איטום הגג השטוח שלכם הוא הרבה יותר מאטימה נגד מים. כאשר קיימים נזקי מזג אוויר רבים אחרים, גג לא אטום יכול להביא להשלכות הרסניות על הבית שלכם ולהוביל להשלכות כלכליות לא מתוכננות ולא רצויות.

ליצירת קשר מהירה