• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

איטום גגות רעפים

איטום גגות רעפים

חשיבות איטום גג הרעפים שלכם

אריחי רעפים הם בחירה יפה ומסורתית בעלי היסטוריה ארוכה ועשירה של שימוש. בזכות האדריכלים הים תיכוניים הרבים ובזכות אופיים הקל של לשימוש של הרעפים אשר ממשיכים להתפתח במגוון רחב של צבעים והמחיר בדרך כלל משתלם מאוד.

איטום גג הרעפים שלכם הוא בעל עדיפות ראשונה ללא כל חשיבות היכן אתם גרים. ישנם מקומות שהלחות פוגעת בגג הבית וישנם מקומות בהם מזג האוויר הסורר גורם לנזילות לא רצויות. אם אתם מעוניינים להימנע מאותן נזילות, המשיכו לקרוא על חשיבות איטום הגג שלכם

רעפים לטווח ארוך

רעפים, לרוב, עשויים חימר ואחד האויבות הידועות של החימר היא הלחות. אם גג הרעפים שלכם צובר לחות בתוך עיקוליו ולא מתייבש כשורה, הדבר יכול ליצור עם הזמן עובש ובסופו של דבר להחליש את הרעפים ולגרום להם להתפורר. איטום גגות רעפים עוזר למנוע הצטברות של לחות ובכך מגן למשך זמן רב על צורת הרעפים והתמודדותם אל מול מזג האוויר והשלכותיו.

מונע נזילות

איטום גגות רעפים למעשה מונע ממזג האוויר לחלחל לתוך חלל הבית. כאשר אוטמים את גגות הרעפים אתם למעשה מונעים כניסה של מים אל תוך הגג ומשם אל קורות הבית. הדבר אולי לא יגרום נזק רב בפעם הראשונה שנתקלתם בנזילה אך נזילות חוזרות עלולות להזיק לקורות הבית ובסופו של דבר לסכן את השהות שלכם שם. עם האיטום הרעפים הופכים לאמינים יותר ומבטיחים יותר.

משאיר הכל במקום

נכון שאנחנו מדברים המון על נזקי מזג האוויר אך אי אפשר שלא להתעלם מהם כאשר הדבר הראשון שהם פוגעים בו הוא הגג שלכם. איטום הגגות שלכם ייתן לכם את הביטחון המלא שאף אחד מהרעפים שעל הגג לא יעוף במקרה של רוח חזקה. האיטום בעצם מדביק את הרעפים למקום ומונע מהם לזוז כלל. ממש כמו דבק מגע. כך, גם במקרה של סערה גדולה אתם לא צריכים לחשוש שמא אחד יתבלגנו או ישברו לכם הרעפים.

משאיר נקי

אחד היתרונות הטובים ביותר של איטום גגות רעפים הוא המראה שהוא מעניק. עם השנים גגות עשויים להתבלות מהשמש, מהגשם וכמו כן גם משימוש של דיירים או טכנאים כאלה ואחרים שחלק מתפקידם היה על גג הבית שלכם. איטום הגג מעניק לכם מראה גג נקי ללא כתמי שמן או פירות שנפלו מן העץ. כך, לא משנה איזה טכנאי עולה לכם על הגג, אין לכם סיבה לחשוש מלכלוך.

בשורה התחתונה, איטום גג רעפים הינו חלק חשוב בתכנון או בשיפוץ הבית שלכם. כאשר הגג שלכם הוא מה שמגן עליכם ושומר עליכם מהשפעות מזג האוויר, תעשו עוד צעד עבורו ואיטמו את הפתחים הנמצאים בו. הערך המוסף? הוא רק מוסיף ליופי של הגג, מעניק לו מראה רטוב ונשאר נקי לשנים ארוכות.

ליצירת קשר מהירה