• 052-4366313
  • empirehights@gmail.comi
  • ראשון - חמישי 07:00-19:00
  • שישי 07:00-14:00

אמפייר עבודות גובה - כל סוגי האיטום והשיקום על פי תו תקן הישראלי . הסמכה על ידי משרד התמ"ת

איטום קירות חיצוניים

איטום קירות חיצוניים 4

איטום קירות חיצוניים ולמה אנחנו צריכים את זה

בין אם אתם מקימים בית מאפס, מתכננים וחושבים איך ייראה, איך תרהטו אותו ואת החיים בתוכו ובין אם אתם משפצים בית ישן, אחד שאתם אוהבים ורק רוצים לתת לו שיפור קלף, איטום הקירות הוא פתרון יעיל לבידוד הקור והחום של הבית מפני האקלים שבחוץ ומצמצם את צריכת האנרגיה של משק הבית.

כדי לחזק את טענתנו, הנה 5 יתרונות לאיטום הקירות החיצוניים של הנכס שלכם

משפר את הביצועים התרמיים של הנכס

איטום קירות חיצוניים משפרים את כח האינרציה התרמית של קירות הנכס שלכם ומפחית אובדן של חום. הדבר משפר את איכות האוויר בבניין, משמר את החום, מפחית את העלויות בשימוש במזגן, מפזרי חום או תנורי חימום הצורכים חשמל רב וכמו כן, מגביל את זיהום הפחמן הדו חמצני.

המגורים הופכים לנוחים יותר

איבוד חום דרך קירות הנכס עלול להביא לבית לחות רבה. הדבר מוביל לכך שצבע הקירות יורד, במידה ויש לכם טפטים הם יתקלפו וכמו כן, מוביל לפיתוח של קרדית העובש. בתים לחים יכולים להביא לבעיות נשימה. בידוד יעיל של הקירות החיצוניים חוסם את השפעות העיבוי ועוזר להתמודד עם בעיות הלחות.

איטום מפחית ברעש

אם הנכס שלכם נמצא בלב העיר או אפילו על יד כביש מהיר, או בית חולים, מן הסתם אתם מודעים לכמות הרעש המגיעה מבחוץ. עם הבידוד אשר יוצר האיטום של הקירות החיצוניים, אתם מאפשרים לעצמכם גם בידוד מהרעש הסביבתי שלעולם לא פוסק. תופתעו לגלות כמה התרגלתם לרעש מחריש אוזניים.

הופך את הנכס ליותר אטרקטיבי

איטום קירות חיצוניים יכול להגיע במגוון צבעים ומרקמים שיכולים להפוך את הנכס שלכם למשופר כפליים. כך, לא רק שאתם הופכים את חייכם לנוחים יותר עם הבידוד אותו מספק האיטום, אתם גם מספקים לעצמכם גימור חדש ומרשים לנכס שלכם. כך שאם הנכס שלכם מרגיש לכם עייף, זו הזדמנות מצוינת לתת לו מראה אחר.

מבנה יוקרתי בעל עמידות

כמו שאמרנו, בין אם אתם בונים בית מאפס ובין אם אתם משפצים בית ישן, הבידוד החיצוני לקירות שלכם יגרום לכך שערך הבית שלכם יעלה במידה ותחשבו על למכור או להשכיר אותו. כשאיטום הקירות החיצוניים מתפקד גם כמגן מפני סכנות, כמו למשל לעכב שריפה, קונים פוטנציאליים רבים יחפשו את איכות הבית הן מבחינת הנראות שלו והן מבחינת צריכת האנרגיה שלו ושמירה על חום הבית.

אם עד עכשיו התלבטתם האם משתלם לכם לאטום את הקירות החיצוניים שלכם, בטח כבר הבנתם שהדבר רק יעלה את ערך הנכס שלכם, ישפר את ההרגשה בתוך הנכס ויתרום לכם בכל הנוגע לחיסכון בחימום ובאנרגיה. ואם עוד לא דיברנו על הבריאות, אז כן. גם יתרום לכם לבריאות עם דילול זיהום האוויר החודר למגורים רבים.

 

ליצירת קשר מהירה